Per kirmgrauža keliavęs NSO pasirodė Jungtinėje Karalystėje

Jungtinės Karalystės astronomas atsitiktinai nufotografavo netoli Mokslo centro disko formos   neatpažinta skraidantį objektą.

Kaip pasakoja  60-metų Kenneth Parsons (Kenetas Parsonsas), nuotrauką skraidančios lėkštės nufotografavo netoli Vinčesterio mokslo centro (Winchester Science Centre) ir Planetariumo Hempšyre (Planetarium in Hampshire).

Atliekant nuotraukas, Kenetas net nepastebėjo NSO, bet vėliau pradėjęs studijuoti padarytas ir  vienoje nuotraukoje nuotraukas pastebėjo keistą objektą.

"Žinoma, iš pat pradžių aš maniau, kad tai į objektyvą pateko vabzdys, o gal paukštis.  Kai aš vėliau pradėjau žiūrinėti nuotraukas savo kompiuteryje, aš pastebėjau kažką ore, vienoje nuotraukoje, nors fotografavimo metu, aš nepastebėjau nieko neįprasto", - sako Kenetas.


"Aš ne ekspertas, bet per visą savo gyvenimą, niekada nemačiau vabzdžio ar paukščio, kaip šis. Kenetas mano, kad objektas galėjo trumpam pasirodyti keliaujant per kirmgrauža", - sako Kenetas.
Nuotraukos autorius įsitikinęs, kad tai ne paukštis ar vabzdys: jis vis dar linkęs manyti, kad į kadrą papuolė kitos civilizacijos erdvėlaivis.




Per kirmgrauža keliavęs NSO pasirodė Jungtinėje Karalystėje

Post a Comment

Ankstesnis įrašas Kitas įrašas
Free mail

Nemokami skelbimai

Contact Form