Pamotė lakioja su mano vaikinu. Kaip pasakyti tėvui?

Pamotė lakioja su mano vaikinu. Kaip pasakyti tėvui?

Kai man buvo dešimt metų, mano mama mirė nuo vėžio ir tėtis mane užaugino vienas. Jis yra labai geras ir pasitikintis žmogus. Nenuostabu, kad aplink jį visada buvo daug moterų, kurios norėjo turėti tokį vyrą kaip jis.

Labai sunkiai išgyvenau mamos mirtį ir maldavau tėvą daugiau nevesti. Iš pradžių jis slėpė savo romanus, kad netraumuotų mano vaikiškos psichikos, o kai man sukako penkiolika, supažindino mane su mergaite, kuri netrukus tapo mano pamote.

Mums taip ir nepavyko taikiai sugyventi po vienu stogu, kelis kartus išėjau iš namų, o dabar gyvenu nakvynės namuose. Tėvą matau retai, dažniausiai per šventes. Per paskutinį jo gimtadienį atvažiavau kartu su jaunuoliu, dėl ko dabar labai gailiuosi.

Visą vakarą ši moteris suko savo viliones priešais mano vaikiną, o mano tėtis niekaip nereagavo. Dėl to mes su vaikinu susipykome ir nuo to laiko nebendraujame, o tądien savo brangiąją uošvę pamačiau jo draugėse. Nusprendžiau juos pasekti ir ....voila - štai jie jau vaikšto kartu parke.

Nemanau, kad tai buvo atsitiktinis susitikimas ar jie vienas kitą pamatė norėdami pasikalbėti apie mane. Nufotografavau juos telefone, bet bijau pasakyti tėčiui apie savo įtarimus. Nežinau, kuo tai baigsis - nenoriu sugriauti tėčio gyvenimo, tai jam būtų smūgis. Bet nenoriu ir slėpti piktadarybių.

Ekspertų nuomonės:

Damiras, psichologas

Suprantu, kad tau dabar nelengva, bet pasakysiu štai ką - nesikišk į suaugusiųjų gyvenimą. Tikrai tavo tėvas nėra aklas ir mato, kad jo žmonos nėra namuose. O jei nemato, tai tegul vyras gyvena ramiai ir laimingai - sukrėtimų jam užteko. Kam atimti iš žmogaus galimybę būti laimingam, net jei jis yra suklaidintas.

Marijana, psichoterapeutė

Esate be galo teisus - tai, kas vyksta, yra bjauru ir pikta. Jums būtinai reikia pasikalbėti su tėvu, jis turi suprasti, juk esate jo kraujo! Papasakokite jam visas savo prielaidas ir baimes, taip, tai skaudins ir jus, ir jį, bet išsiaiškinkite, ko vertas šis reikalas. Ramybės negausi. Gali palaukti, žinoma, surinkti daugiau įrodymų, bet palikti viską tik taip jokiu būdu negalima.

Post a Comment

Ankstesnis įrašas Kitas įrašas
Free mail

Nemokami skelbimai

Contact Form