Vaikinas melavo apie «seserį», kuri iš tikrųjų yra meilužė

Vaikinas melavo apie «seserį», kuri iš tikrųjų yra meilužė

Su vaikinu susitikinėjame apie šešis mėnesius. Jis ilgą laiką bandė mane suvilioti ir galiausiai pasidavė, nes supratau, kad esu jį įsimylėjusi.

Maždaug po mėnesio mūsų santykių jis man pasakė, kad tam tikrą dieną pas jį atvažiuos jo pusseserė ir jis su ja praleis porą dienų. Jis net parodė man savo susirašinėjimą su ja, kad neabejočiau, jog tai tikrai jo pusseserė. Beje, iki pat tos akimirkos man nekilo jokių abejonių.

Praėjo pora mėnesių, ir "sesuo" vėl iškilo mūsų gyvenime, tik šį kartą jis ketino pas ją važiuoti. Šiaip ar taip, negalėjau to ištverti ir kažkaip naktį įsibroviau į jo telefoną.

Na, ir aišku, kad radau tai, ko ieškojau - jie susipažino internete, jis ilgai jos ieškojo... Trumpai tariant, schema veikia. Ką man dabar daryti? Iškelti jį į viešumą ar laukti, kol "sesuo" vėl pasirodys?

Ekspertų nuomonės:

Antonas

Jūs pati kalta dėl to, kas nutiko - apie kokias seseris, apie ką mes kalbame? Galite supažindinti merginą su savo seserimi. Jus apgavo tiesiog vaikystėje. Nors gal iš tiesų yra tik draugystė ir anksti skambinti pavojaus signalu? Bet kuriuo atveju jaunuolis elgiasi nesąžiningai. Nors jei jo "sesuo" žino apie tave, tai dvigubas pažeminimas.

Elena

Patarčiau negaišti laiko tokiam vaikinui. Tegul jis pirmiausia apsisprendžia, o ten jau yra santykiai. Jis tiesiog dar nėra rimtas. Nors mes nežinome, ko tu iš jo nori ir ką matai ateityje. Bet geriau bėk šalin.

Post a Comment

Ankstesnis įrašas Kitas įrašas
Free mail

Nemokami skelbimai

Contact Form