Rugsėjo 4 d. maldos: Keiskimės su meile ir stiprinkime ryšius

Rugsėjo 4 d. maldos: Keiskimės su meile ir stiprinkime ryšius

Rugsėjo 4 d. yra puiki proga sustiprinti šeimos ryšius per maldą. Šiandien, kai pasaulis aplink mus keičiasi, bendros maldos gali tapti ramybės ir supratimo šaltiniu. Šiame straipsnyje rasite tėvų ir vaikų maldas, kurios padės jums kartu prisiliesti prie dvasinių vertybių, dalintis meile ir palaikyti vienas kitą kasdienybėje.

Rugsėjo 4 d. ryto ir vakaro maldos gali būti paprastos ir asmeniškos.

Ryto malda: „Viešpaties, ačiū už naują dieną. Padėk man šiandien eiti Tavo keliu, būti kantriu ir mylinčiu. Tegul Tavo šviesa veda mane per visus iššūkius, su kuriais susidursiu. Amen.“

Vakaro malda: „Dieve, dėkoju už šiandienos patirtis. Atleisk man už mano klaidas ir padėk man rytoj būti geresniu. Palaikyk mano artimuosius ir visus, kuriems reikia Tavo pagalbos. Amen.“

Šios maldos gali būti pritaikytos pagal tavo nuotaiką ar poreikius.

***

Tėvų ir vaikų malda rugsėjo 4 d. gali būti puiki proga sustiprinti ryšį ir pasidalinti dvasinėmis vertybėmis. Štai pavyzdys, kaip tai gali skambėti:

Tėvų malda: „Mielas Dieve, dėkojame už mūsų mylimus vaikus. Padėk mums būti gerais tėvais, suteik mums kantrybės ir išminties. Tegul mūsų namuose viešpatauja meilė ir supratimas. Laimink mūsų šeimą ir vesk mus Tavo keliu. Amen.“

Vaikų malda: „Dieve, ačiū už mano tėvus ir už viską, ką jie daro už mane. Padėk man būti geru vaiku, klausyti jų ir mokytis iš jų. Prašau, saugok mano šeimą ir draugus. Amen.“

Ši malda gali būti sakoma kartu, kad visi jaustųsi susiję ir palaikomi.

***

Tėvų malda vaikams rugsėjo 4 d. gali būti tokia:

„Mielas Dieve, šiandien meldžiamės už mūsų nuostabius vaikus. Dėkojame Tau už kiekvieną jų šypseną ir už tai, kad jie mūsų gyvenime. Padėk jiems augti stipriais, išmintingais ir mylinčiais žmonėmis.

Tegul jie ras savo tikslą, laikysis Tavo vertybių ir jausis saugūs Tavo globoje. Laimink juos mokykloje, draugų rate ir visose jų pastangose. Te būna šviesos ir meilės šaltinis aplinkiniams. Amen.“

Ši malda gali padėti didinti artumą ir dvasinį ryšį tarp tėvų ir vaikų.

***

Vaikų malda tėvams rugsėjo 4 d. gali skambėti taip:

„Mielas Dieve, šiandien dėkoju už savo tėvus. Ačiū, kad jie mane myli, rūpinasi manimi ir visada stovi šalia. Padėk man būti geru vaiku, klausyti jų patarimų ir rodyti meilę.

Laikyk juos sveikus ir laimingus, o mūsų šeimą vieningą. Tegul jų širdys būna pilnos džiaugsmo ir ramybės. Aš meldžiu, kad kartu augtume ir mokytumės mylėti vieni kitus kiekvieną dieną. Amen.“

Ši malda gali padėti vaikams išreikšti savo jausmus ir stiprinti ryšį su tėvais.

Puikus fonas maldai ir poilsiui: kada paskutinį kartą matėte saulę besileidžiančia prie jūros?

Post a Comment

Ankstesnis įrašas Kitas įrašas
Free mail

Nemokami skelbimai

Contact Form