Rugsėjo 5-osios maldos: šeimos ryšiai, dėkingumas ir tradicijos

Rugsėjo 5-osios maldos: šeimos ryšiai, dėkingumas ir tradicijos

Rugsėjo 5-oji žymi ypatingą akimirką, kai prasideda naujas sezonas, kupinas galimybių ir džiaugsmo. Ši diena ne tik kviečia mus pasidžiaugti nuveiktais darbais, bet ir skatina apmąstyti ryšius su šeima bei tradicijų svarbą. Maldos, kurias meldžiame šią dieną, yra tarsi tiltas tarp mūsų širdžių, stiprinantis bendrystę ir primenantis, kiek daug galime pasiekti kartu.

Rytinė malda Rugsėjo 5 dieną:

„Brangus Dievas, šios dienos rytą dėkoju už naują galimybę pradėti ir už visus derlius, kuriuos atneš šis sezonas. Padėk man būti atviram naujoms idėjoms, projektams ir šeimos ryšiams. Tegul ši diena būna kupina ramybės ir džiaugsmo, o mano sprendimai – išmintingi. Apsaugok mane nuo ginčų ir nesusipratimų. Amen.“

Vakarinė malda Rugsėjo 5 dieną:

„Dieve, ačiū už suteiktą dieną ir visas patirtis, susijusias su derliaus nuėmimu ir tradicijomis. Tyrinėjau prietarus ir džiaugiausi laiką su artimaisiais. Prašau, padėk man reflektuoti apie šiandienos įvykius ir mokytis iš jų. Tegu mano širdis būna pilna dėkingumo, o rytoj atneša naujų galimybių. Amen.“

Tėvų malda Rugsėjo 5 dieną:

„Brangus Dieve, šiandien meldžiu už savo vaikus. Ačiū už jų gyvybę ir galimybes, kurias atneša šis derliaus laikas. Padėk man būti geru pavyzdžiu, mokyti juos tradicijų ir prietarų, kad jie galėtų geriau suprasti savo šaknis ir vertybes. Tegul šiandien jie patiria meilę, ramybę ir sėkmę kiekviename žingsnyje. Amen.“

Vaikų malda Rugsėjo 5 dieną:

„Dieve, šiandien ačiū už savo tėvus ir viską, ką jie man suteikia. Padėk man gerai elgtis su jais ir laikytis tradicijų, kurios mus jungia. Prašau, kad šiandien būtų pilna džiaugsmo – tiek namuose, tiek gamtoje. Tegul mane lydi sėkmė ir draugystė, o visi prietarai atneša laimę. Amen.“

Tėvų malda vaikams Rugsėjo 5 dieną:

„Brangūs mūsų vaikai, šiandien meldžiamės už jus su dideliu meile ir viltimi. Dieve, ačiū už dovaną būti jų tėvais. Padėk jiems augti sveikiems, laimingiems ir išmintingiems. Tegul kiekviena diena atneša naujų žinių, draugų ir nuotykių. Apsaugok juos nuo sunkumų ir supažindink su gyvybės grožiu. Tegul jie išmoksta vertinti šį derliaus laiką, suprasti savo šaknis ir tradicijas. Mes juos mylime ir visada būsime šalia, kad palaikytume ir padėtume. Amen.“

Vaikų malda tėvams Rugsėjo 5 dieną:

„Brangūs tėveliai, šiandien meldžiu už jus su meile ir dėkingumu. Dieve, ačiū, kad suteikėte man tokius nuostabius tėvus. Prašome, kad jūs visada būtumėte sveiki ir laimingi. Tegul mūsų šeima būna pilna džiaugsmo ir supratimo. Tėveliai, aš žadu gerbti jus, klausytis jūsų patarimų ir mokytis iš jūsų. Padėkite man augti ir būti geresniu žmogumi. Apsaugokite mūsų namus nuo pykčio ir nesutarimų. Ačiū už viską, ką darote dėl manęs. Amen.“

Puikus vaizdas maldai:

Post a Comment

Ankstesnis įrašas Kitas įrašas
Free mail

Nemokami skelbimai

Contact Form