Rugsėjo 22 dienos maldos: šeimos ryšiai ir dėkingumas

Rugsėjo 22 dienos maldos: šeimos ryšiai ir dėkingumas

Rugsėjo 22 diena simbolizuoja naujas pradžias ir galimybes, todėl tai puiki proga susirinkti drauge ir malda pagerbti savo šeimą. Malda – tai ne tik būdas kreiptis į Dieve, bet ir galimybė išreikšti savo jausmus ir palaikymą vienas kitam. Šiame straipsnyje rasite maldas, skirtas tiek tėvams, tiek vaikams, kurios padės sustiprinti šeimos ryšius ir sukurti ramybės bei meilės atmosferą.

Rytinė malda Rugsėjo 22 dieną

Dangaus Tėve,

Šiandien, rugsėjo 22 dieną, aš dėkoju už šią gražią rytą. Prašau Tavęs, suteik man stiprybės ir ryžto susidurti su visais iššūkiais, kurie laukia šiandien. Tegul mano širdis būna atvira gerumui, o protas – išmintingas sprendimams. Aš noriu būti šviesa tiems, su kuriais susiduriu, ir dalintis Tavo meile su pasauliu.

Amen.

Vakaro malda Rugsėjo 22 dieną

Brangus Dieve,

Baigiantis šiai dienai, aš ateinu pas Tave su dėkingumu už visas patirtis, kurias šiandien turėjau. Prašau atleisti man už padarytas klaidas ir suteikti ramybę mano sielai. Aš dėkoju už mylimuosius, kurie mane supa, ir prašau Tavo apsaugos jiems. Tegul naktis atneša poilsį ir naujų vilčių rytojui.

Amen.

Šios maldos gali padėti užbaigti dieną su dėkingumu ir viltimi, o pradėti ją su ryžtu ir tikėjimu!

Tėvų ir vaikų malda Rugsėjo 22 dieną

Dangaus Tėve,

Šiandien, rugsėjo 22 dieną, mes susirinkome kartu, norėdami Tave pagerbti ir dėkoti už mūsų šeimą. Dėkojame už šią dieną, kuri simbolizuoja naujas pradžias ir galimybes.

Tėvai: Padėk mums būti kantriems ir mylintiems tėvams, kad galėtume išmokyti savo vaikus gerųjų vertybių ir teisingų sprendimų.

Vaikai: Mes prašome, kad Tu suteiktum mums išminties ir stiprybės mokytis bei augti, kad galėtume pasiekti savo svajones ir prisidėti prie pasaulio gerovės.

Visi kartu: Te padeda Tavo meilė ir šviesa mums visiems, kad galėtume kartu eiti per gyvenimo iššūkius, pasidalinti džiaugsmu ir remti vienas kitą. Apsaugok mus ir suteik mums ramybę kiekvieną dieną.

Amen.

Ši malda gali padėti tėvams ir vaikams susivienyti ir pasidalinti savo jausmais bei viltimis.

Tėvų malda vaikams Rugsėjo 22 dieną

Dangaus Tėve,

Šiandien, rugsėjo 22 dieną, mes, tėvai, atnešame savo vaikus į Tavo glėbį. Dėkojame už dovaną, kurią jie mums suteikia, už jų šypsenas, juoką ir už tai, kad jie mūsų gyvenimą daro pilnesnį.

Maldos žodžiai: Prašome, brangusis Dieve, globok mūsų vaikus. Suteik jiems išminties ir ryžto siekti savo svajonių. Te Tavo meilė juos lydi kiekviename žingsnyje, te padeda jiems mokytis iš klaidų ir augti geriausiais žmonėmis, kokiais gali tapti.

Apsaugok juos nuo pavojaus ir suteik saugumą, kad jie galėtų drąsiai tyrinėti pasaulį. Leisk jiems jaustis mylimiems ir vertinamiems, kad jie galėtų dalintis ta meile su kitais.

Baigiamieji žodžiai: Mes pažadame juos mylėti ir palaikyti, kad būtume geriausi pavyzdžiai jiems. Tegul šios dienos žodžiai ir mūsų veiksmai būna vedami Tavo šviesos.

Amen.

Ši malda gali padėti tėvams išreikšti savo meilę ir rūpestį vaikams, kaskart juos reikalaujant Dievo globos ir palaimos.

Vaikų malda tėvams Rugsėjo 22 dieną

Brangus Dieve,

Šiandien, rugsėjo 22 dieną, aš noriu padėkoti už savo tėvus. Dėkoju už jų meilę, kantrybę ir viską, ką jie dėl manęs daro.

Maldos žodžiai: Prašau, Dieve, suteik mano tėvams stiprybės ir išminties, kad jie galėtų gerai pasirūpinti mūsų šeima. Tegul jų širdys būna pilnos ramybės, o jų dienos – džiaugsmo.

Apsaugok juos nuo visų sunkumų ir padėk jiems jaustis mylimiems ir vertinamiems. Aš noriu, kad jie žinotų, jog aš juos labai myliu ir vertinu viską, ką jie daro dėl manęs.

Baigiamieji žodžiai: Tegul mūsų šeima visada būna vieninga, kupina meilės ir palaikymo. Aš meldžiu, kad Dievas globotų mus visus kartu.

Amen.

Ši malda gali padėti vaikams išreikšti savo meilę ir dėkingumą tėvams, taip stiprinant šeimos ryšius.

Atpalaiduojantys miško ir upės garsai jūsų protui:

Post a Comment

Ankstesnis įrašas Kitas įrašas
Free mail

Nemokami skelbimai

Contact Form