Meilužis reikalauja palikti savo vyrą arba jis jam viską papasakos

Kaip pasakyti vyrui apie meilužį, kuris mane šantažuoja po blogų atostogų

Kaip pasakyti vyrui apie meilužį, kuris mane šantažuoja po blogų atostogų?

Su Roma susipažinau darbe. Jis atėjo į mūsų įmonę prieš metus. Jaunas, gražus vaikinas, 10 metų jaunesnis už mane. Tuo metu negalėjau pagalvoti, kad aš, 35 metų laimingai ištekėjusi moteris, su juo apskritai kažkas gali būti. 

Viskas prasidėjo nuo naujametinio įmonės vakarėlio. Su juo šokome iki vidurnakčio ir gėrėme vyną, o 12 valandą, kai visi ėmė skirstytis, Romas pasisiūlė palydėti mane namo ir išgerti atsisveikinimo, ir aš sutikau. Toliau nieko neprisimenu, bet pabudau ne namuose, o bute kitoje miesto pusėje. 

Taigi pradėjau gyventi dvigubą gyvenimą. Su Romanu kasdien matydavomės biure, kartu eidavome pietauti, o vakare pas mus būdavo audringa.... naktis. Kad nereikėtų toli keliauti, jis išsinuomojo jaukią studiją netoli biuro. Pasakiau vyrui, kad ruošiu pažįstamų dukrą socialinių mokslų egzaminų išlaikymui, ir jis manimi patikėjo. Užimtas darbu, jis net nepastebėjo pokyčių, kurie vyko su manimi ir mūsų santykiuose.

Birželio pabaigoje Roma nupirko du kelialapius į Tailandą ir aš, pranešusi sutuoktiniui, kad vykstu į komandiruotę (mano darbe tai nėra neįprasta), išvykau atostogauti. Kurorte meilužis ėmė elgtis kaip teisėtas vyras, o pabaigoje apskritai puolė į pykčio priepuolį, pasakė, kad jam nusibodo taip gyventi, turiu palikti vyrą, kad visada būtume kartu. Bet skyrybos niekada nebuvo mano planuose. Esu visiškai patenkinta savo vyru. Esame kartu jau penkerius metus, bet Romanas mane šantažuoja, sako, kad nueis ir papasakos apie mus mano vyrui. Gal mums tiesiog reikėtų jį aplenkti. O gal tai tik skambūs žodžiai ir jis nesiruošia pereiti prie reikalo?

Ekspertų nuomonės: 

Andrėjus, psichologas

Man atrodo, kad jūs per daug vaidinote. Nors, sutinku, kartais kiekvienam reikia išsilaisvinimo, o galbūt ir jūsų vyras turi ką nors. Vėlgi, dabar dažnai sutinku porų su atvira santuoka. Galbūt to ir ieškai. Pasakyk tai savo meilužiui - net jei jūsų su vyru santykiai skiriasi, galite eiti blefuoti. Pasakyk, kad pas jus viskas skaidru, todėl tegul jis nesivargina. Ir apskritai pabandykite jį įtikinti, kad jūsų santykių grožis yra tas, kad jūs negyvenate kartu.

Arina, šeimos psichoterapeutė 

Turite suprasti, kas jums svarbiau - santuoka ir stabilumas ar pykčio priepuoliai jauno infantilaus meilužio. Jei jis per atostogas jums surengė spektaklį, galbūt jis tiesiog slepia savo tikrąjį veidą ir iš tikrųjų gyvenimas su juo bus nuolatinis santykių aiškinimasis. Pirmiausia turėtumėte pagalvoti apie save. Vėlgi, jei esate patenkinta gyvenimu su sutuoktiniu, kam keistis su atsitiktiniais praeiviais?

Post a Comment

Ankstesnis įrašas Kitas įrašas
Free mail

Nemokami skelbimai

Contact Form